miercuri, 22 mai 2013

Lauda de sine..merge câteodată!

Acum 3 ani, a fost o a 12-a ediție de festival la Timișoara. Theatre for Teenagers se numește, mai pe scurt T4T. Festivalul se bazează foarte mult pe munca în echipa, iar fiecare trupă participantă, timp de o săptămână trebuia să facă o mini-piesă de teatru după, la vremea aceea, o poză. Aceasta de mai jos.

Apooi, după ce ne-am gandit și răzgândit și toată lumea venea cu idei bune am reușit să ne mobilizăm și să ne apucăm serios de treabă. Rolurile au fost împărțite, replicile veneau pe loc și se schimbau și glumițe și de toate, și apoi mișcarea șcenică, care a fost tot așa, improvizată, ce era bun rămânea, ce era mai puțin bun, schimbam. A fost vorba de multă muncă, dar experiența asta ne-a unit ca trupă și ne-a fost bine.

Șii acuuum, că tot am zis în titlu ceva despre laudă, am să atașez minutata piesucă la care am lucrat noi, mușchetarii In The Spot, bineînțeles cu ajutor de la menu nostru Alex (Mare). A, și în a doua parte apar și eu.

Prima parte http://www.youtube.com/watch?v=BEuOhSQle64
Și a doua http://www.youtube.com/watch?v=ZofbN3v8Tvk

2 comentarii: